سپاه نیوز: فرمانده سپاه روح الله استان مرکزیدر مراسم «سنگر سازان بی سنگر» گفت: شهادت سردار سلیمانی زنده بودن انقلاب را به رخ دنیا کشید .

سپاه نیوز: فرمانده سپاه روح الله استان مرکزیدر مراسم «سنگر سازان بی سنگر» گفت: شهادت سردار سلیمانی زنده بودن انقلاب را به رخ دنیا کشید .

سپاه نیوز: فرمانده سپاه روح الله استان مرکزیدر مراسم «سنگر سازان بی سنگر» گفت: شهادت سردار سلیمانی زنده بودن انقلاب را به رخ دنیا کشید .
کد خبر: ۹۴۶۵
يکشنبه ۲۲ دی ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۳

به گزارش سپاه نیوز؛  سردار سرتیپ دوم پاسدار محسن کریمی فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی در مراسمی با عنوان «سنگر سازان بی سنگر» که در راستای گرامیداشت یاد و خاطره شهدای جهادسازندگی و شهید سپهبد قاسم سلیمانی برگزار شد، با اشاره به سالگرد عملیات کربلای ۵، گفت: بنا به فرموده مقام معظم رهبری، کربلای ۵ شب قدر انقلاب است و هر کس آن را درک نکند از اردوگاه انقلاب جدا افتاده است که این جملات اهمیت کربلای ۵ را می رساند.

سردار کریمی، بزرگترین درس کربلای ۵ را ولایت پذیری دانست و عنوان کرد: در اوج سختی ها، هر کجا که رزمندگان به ولایت گوش سپردند شاهد نصرت ها و پیروزی ها بودیم. باید گفت که ما مرد سختی ها هستیم و براساس اعتقادات دینی مان، از گذر سختی هاست که می توان به آرامش رسید که یکی از درس های کربلای ۵ همین موضوع بود و بر اساس همین اعتقاد، درشرایط سخت بعد از کربلای ۴، حتی مجروحین نیز خودشان را به کربلای ۵ رساندند.

وی شهادت سردار سلیمانی را از الطاف خفیه الهی برشمرد و اظهار کرد: شهید سلیمانی همانطور که در زنده بودن خود بن بست شکنی کرد با شهادتش نیز بن بست های بیشتری را شکست.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی ادامه داد: شهادت سردار سلیمانی زنده بودن انقلاب را به رخ دنیا کشید و در شرایط متفاوت،مشکلات را حل کرد و مردم را مانند اوایل انقلاب به میدان آورد که این خود یک حرکت بزرگ بود.

وی با تاکید بر اینکه شهید سلیمانی در همه عرصه ها دشمن را به چالش کشید، تصریح کرد: با اتفاقات امروز دید بلند سردار سلیمانی در  آن جمله ای که خطاب به ترامپ خود را طرف حساب او معرفی کرد قابل رویت است. امروز می بینیم که خون شهید سلیمانی نه تنها گریبان ترامپ که گریبان استکبار را هم گرفت.

سردار کریمی با اشاره به کلام امروز رهبر معظم انقلاب مبنی براینکه آمریکا باید برای همیشه منطقه را ترک کند، اظهار کرد: امروز شرایط به شکلی است که باید دشمن را خوب شناخت و باید حواسمان جمع باشد چرا که دشمنان سعی دارند باورهای جامعه را تغییر دهند.

وی افزود: اگر در گذشته با بخشی از توان دشمن درگیر بودیم امروز با همه توانش در همه حوزه های اقتصادی، سیاسی و ... به میدان آمده است، اگر روزی دورادور با دشمن درگیر بودیم  امروز از نزدیک درگیرهستیم و اگر روزی جنگ نیابتی بود امروز دشمن مستقیم به میدان آمده است پس باید گفت که مقطع حساسی است اما جمهوری اسلامی با توکل بر خدا و همت سربازانی چون حاج قاسم سلیمانی دشمن را شکست خواهد داد.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی تشریح کرد:  آن چه که مهم است توکل بر خدا و باور به سنت خداست. امروز می بینیم که چگونه در خیابان ها آیات الهی در جلوی چشمان مردم در حال تفسیر شدن است.

سردار کریمی به تفاوت در مولفه های قدرت و اقتدار پرداخت و ضمن بیان اینکه شاید دشمنان تمام مولفه های اقتدار را داشته باشند ولی دلیل بر مقتدر بودن آن ها نیست، گفت: رهبری دینی که بر اساس ارزش های الهی و حکمت، بدون ترس و با توکل بر خدا امت اسلامی را پیش می برد و در قرآن با عنوان ستاره راهنما یاد شده، یکی از مولفه های اقتدار است که آمریکایی ها بارها و بارها حسرت داشتن رهبری کاریزما چون رهبر انقلاب اسلامی را می خورند.

وی آرمان های بزرگ، ملت بزرگ و دشمن بزرگ را از دیگر مولفه های اقتدار دانست و اضافه کرد: اگر امروز ضعیف بودیم، شیطان بزرگ به نبرد ما نمی آمد و خودش را به خطر نمی انداخت. البته باید گفت که شیطان عامل رشد انسان است به شرطی که در مقابل آن بایستیم و مبارزه کنیم.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی اظهار کرد: یک روز آمریکایی ها حرکت می کردند و کشوری تسلیم می شد اما امروز دیدیم که چگونه بدون ترس و با توکل بر خدا موشک ها پشت سر هم شلیک می شد و این همان آمریکای با عقبه نظامی است که به چالش کشیده شد.

سردار کریمی بیان کرد: شاید نتوان تجهیزات را در ظاهر مقایسه کرد ولی شهید سلیمانی کاری کردند که از هر جا نیاز باشد می توان به دشمن ضربه وارد کرد و این نیروها در تمام دنیا حضور دارند که تنها بخشی از آن عیان شده است.

 

ارسال نظر
captcha